Forum sur les Jeux Gratuits

Forum du site sur les Jeux Gratuits : http://jeuxfun.free.fr

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Bienvenue sur le nouveau forum de JeuxFun

#1 21-06-2018 12:05:48

thrown
Nouveau membre

Adidas schoenen Opruiming

https://i.pinimg.com/originals/0c/46/57/0c4657d1481202e9ac0dd796787147ad.jpg

De Adidas Ultraboost ST damesschoenen zijn de ultieme combinatie van stijl en substantie, wat zorgt voor een aantrekkelijk maar toch atletisch paar hoogwaardige hardloopschoenen.

Fit
Het bovenwerk van Adidas schoenen Opruiming Primeknit doet sterk denken aan Nike's Flyknit-technologie en zorgt voor een ongelooflijk comfortabele pasvorm. Net als bij de Nike Flyknit is de Primeknit-stof van Adidas super zacht en buigzaam, wat betekent dat het als een sok om je voet past en vrij rekbaar is.

Ik vind dat veel Adidas Heren schoenen ademend hardlooptrainers deze dagen klein en strak uitkomen, maar ik vond het tegenovergestelde waar met de Adidas Ultraboost ST-schoenen en ze komen eigenlijk een beetje omhoog. Voor mij is dit een grote bonus omdat je voeten onvermijdelijk zwellen tijdens een run, dus als je een beetje extra ruimte hebt, kan dit gebeuren zonder dat er pijn ontstaat. Het betekent ook dat je tenen niet tegen de voorkant van de schoen duwen, waardoor je minder snel blaren krijgt of je teennagels beschadigt. Het bovenwerk van de Primeknit geeft ook een geweldig gevoel en zorgt voor een uitstekende ondersteuning, waardoor je voet niet in de schoen glijdt, nog een grote tik van mij.

Uiterlijk
Ik ben helemaal weg Adidas damesschoenen Nieuw van het uiterlijk van deze schoenen. Het vinden van een paar stabiliteitstrainers die niet overdreven dik en onaantrekkelijk zijn, kan een probleem zijn, maar Adidas heeft het echt met hun stijlvolle en subtiele ontwerp genaaid. Het bovenwerk van Primeknit oogt modern en fris en de kleuren zijn gedempt en aantrekkelijk. Het minimalistische ontwerp betekent dat de Adidas Ultraboost ST damesschoenen er niet uitzien als typische hardloopschoenen en ik merkte dat ik ze ook als lifestyle-trainers droeg. Ik hou van hoe ingetogen de iconische 'three-stripes' zijn als ze opgaan in de rest van het ontwerp.

Het belangrijkste adidas Ultra Boost verkoopargument van deze schoenen is de Ultraboost-technologie. Adidas werkte samen met het toonaangevende chemische bedrijf BASF om hun demping van de middenzolen te vernieuwen, die is gemaakt van een massief, korrelig TPU-materiaal dat wordt geëxpandeerd tot een piepschuimachtig materiaal. Deze geavanceerde constructie heeft het spel compleet veranderd als het gaat om presterende hardloopschoenen en ze doen het werk echt goed. Deze schoenen zijn ongelooflijk veerkrachtig en voelen zelfs helemaal niet zwaar. Het ingesloten gevoel van het indrukwekkende ontwerp betekent dat je voet en sneaker bewegen als een die zorgt voor een ononderbroken rit en uitstekende prestaties.

De stabiliteit die de boosterdemping met dubbele densiteit biedt, biedt uitstekende ondersteuning en mijn voeten voelden absoluut goed bij het dragen van deze schoenen.

http://www.ultrabshop.com/

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com